.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خلاء محسوس حضور تیمی در لیگ برتر فوتبال :
ناتوانی سیاسیون استان در حمایت از ورزش مازندران
شعبان وفایی نژاد

شمال نیوز: شعبان وفایی نژاد/ مازندران به عنوان قطب ممتاز ورزش کشورمان ، ضرابخانه طلایی ورزش کشورمان در مسابقات بین المللی ، آسیایی ، جهانی و المپیک است ؛ اکثریت سیاسیون ورزشی ها و مسئولین اقتصادی مدعی اند که عاشق سینه چاک و ناجی ورزش و کارشناسی کاربلد در این حوزه هستند اما طی سی سال گذشته این توفیق و توان را نداشته اند که حتی یک تیم از استان مازندران را روانه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور کنند ؛ استانی که یکصد و پنجاه بازیکن در لیگ برتر دارد چرا توان تشکیل تیمی مقتدر برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر را ندارد ؟

متأسفانه بی توجهی مسئولین به این مهم باعث شده تا ورزشکاران مازندرانی به عنوان گوشت قربانی بین استان های کشورمان تقسیم شوند و متأسفانه هجرت ورزشکاران مازنی در لیگ ها به استان های دیگر حتی در رده های سنی پایه هر روز بیش از گذشته افزایش پیدا کرده است این یعنی خط مطلق ناکامی و ناکارآمدی مسئولین در ساماندهی ورزشکاران مازندرانی در انواع لیگ ها .

براستی چرا جامعه ورزشی در حسرت تماشای درخشش قهرمانان خود هستند ؟ چرا ستارگان و قهرمانان ورزشی مازندران در ویترین تبلیغات و تزئینات سایر تیم های ورزشی در استان های دیگر نقش آفرینی می کنند ؟ در بسیاری از موارد مشاهده می شود ورزشکاران مازندرانی که عضو تیم های دیگر استان ها هستند با ناچار مجبورند مقابل تیم های مازندرانی قرار بگیرند.

مازندران بزرگترین نیروگاه تولید برق خاور میانه ، بزرگترین شرکت کشتی سازی خاورمیانه ، بزرگترین کارخانه تولید کاغذ است و صنایع و کارخانجات زیادی در این استان در حوزه های مختلف فعالیت دارند اما در حمایت از تیم های ورزشی باشگاهی روز خط فقر مطلق اسپانسر قرار دارند شاید متهم یا مجرم اصلی اداره کل ورزش استان بوده که امنیت سرمایه گذاران در بخش خصوصی یا نمایندگان استان اصلی ترین علت در اعلام جذب اسپانسرهای مالی در حوزه ورزش ؛ البته این نمایندگان در اعزام اکثریت تیم های ملی به مسابقات المپیک و بازی های آسیایی و جهانی نفرات اول هستند که به عنوان نمایندگان مجلس ناظر به عملکرد کاروان های ورزشی حضور پیدا می کنند .

متأسفانه مردم مازندران به هیچ عنوان امیدی به عملکرد مسئولین جهت جذب اسپانسر مالی ورزشی ندارند مازندران تا دلتان بخواهد مدیران ملی دارد اما در بحث حمایت از ورزش استان ، این مدیران خود را با ورزش و توسعه ورزش استانشان بیگانه می دانند .

براستی چرا مسئولین ورزش مازندران این همه در ساماندهی یک تیم مقتدر ورزشی ( فوتبال ) برای حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر فوتبال عاجز و ناتوان نشان می دهند ؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.